Придбання квартири в новобудові

«У нову квартиру на Оболоні в'їхали два роки тому, - розповідає новосел Андрій Нечипорук. - Спочатку ніяких вад не виявили. Відсвяткували новосілля, а через місяць в кімнатах здулися підлоги, в деяких місцях відвалилася штукатурка ».

Якщо новосели виявляють брак після підписання акту прийому-передачі житла, ситуація ускладнюється. Але права споживачів ніхто не відміняв, і діяти необхідно наступним чином.

Покупцеві слід замовити експертизу в організації, що має відповідну ліцензію. Якщо фахівець виявить і доведе, що недоробки носять прихований характер, новоспечені мешканці повинні звернутися до забудовника з висновком експертизи і письмовою претензією. Її складають у вільній формі у двох примірниках.

Перший передається забудовнику. Другий, з печаткою компанії та вхідним номером, залишається у покупця. Якщо протягом місяця відповідь не прийшов, можна сміливо подавати позов до суду. Всі виявлені недоробки забудовник зобов'язаний усунути за свій рахунок. Важливо врахувати, що в період, відведений на усунення недоробок, у квартирі не можна робити ремонт. Інакше важко буде довести, що дефект виник не в результаті облагороджування житла. Є й інший варіант. Покупець сам наймає окрему будівельну бригаду і контролює процес. Але і в цьому випадку забудовник зобов'язаний відшкодувати витрачені кошти. Щоб отримати компенсацію за самостійне усунення браку, необхідно зберігати всі чеки і договори. Однак і тут господаря квартири може очікувати підступ. Забудовник, швидше за все, відшкодує витрати на матеріали і роботу будівельників за середньоринковими цінами. Перевищення цієї суми - за рахунок новосела. Всі претензії забудовнику можна пред'явити лише протягом гарантійного терміну, що становить п'ять років з моменту передачі квартири (у випадку, якщо укладено договір пайової участі у будівництві). Якщо договір інший, - загальний термін два роки. У договорі можуть бути зазначені й інші терміни.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 0.00 [0 Голоса (ів)]